sobota, 2 lipca 2011

Bransoletki z muliny

Miałam zrobić album, ale na razie kompletuje sobie do niego rzeczy. Kilka dni temu zamówiłam papiery, kwiatki  oraz klej magic  przez internet . Kleju nie mogłam  nigdzie dostać w pobliskich sklepach. Teraz czekam tylko na przesyłkę, wybiorę zdjęcia i zabiorę się do pracy, czuję że jeszcze długa droga przede mną.
Czasami zajmuję się retuszem, renowacją zdjęć. Więc gdybyście mieli np zniszczone, porysowane zdjęcia to możecie zeskanować i przesłać je do mnie, a jak znajdę trochę czasu to poprawie je. Jak ktoś będzie chętny to podam adres e-mail, jak coś to piszcie w komentarzach.
Kilka dni temu robiłam swoje pierwsze bransoletki z muliny, może nie wyszły idealnie, ale myślę że jak na początki to nie jest tragicznie.Umiem tylko trzy wzory: jodełka, korkociąg, skośne paski. Jak nauczę się nowe wzory to na pewno wam pokarzę.
Na jednej ze stron widziałam magnesy ze szklanych kamyków, bardzo fajnie to wygląda. Muszę zobaczyć w kwiaciarni czy mają takie kamyki.
A i zapomniałam napisać, wczoraj wygrał śliczny notesik w Candy  U Brydzi, jak zobaczyła, że jest tam mój nick to nie mogłam w to uwierzyć, bardzo się cieszę i dziękuje Brydzi za miłą zabawę . Na moim blogu jak się trochę rozwinie na pewno też zorganizuję Candy. A teraz idę spać:) dobranoc

5 komentarzy:

  1. Śliczne bransoletki!!! I z niecierpliwością czekam na albumik :)) A gdybym mogła w czymś Ci pomóc, to pisz śmiało :)
    Pozdrawiam!
    Brydzia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze chcialam sie tego nauczyc ;) duzo ci zajelo nauczenie sie takich bransoletek? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, to szybciutko :) pewnie, jak będę mieć pytania, to się odezwę w ich sprawie hihi :)
    Zapraszam na nową notkę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. So pretty!!!
    Hey, if you haven't know yet, Pixie Dust Paperie is giving away a Pixie Kit, please come join in the fun!
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczy scrapowe są świetne, nie mogę się doczekać Twoich dzieł!

    OdpowiedzUsuń